Halaman

Isnin, 14 Oktober 2013

krabi

Percutian kedua kami

Selepas bercuti di langkawi.. bercuti di krabi pulak..
kenapa krabi??
1- aku mudah terpengaruh.... org g krabi aku pun nak pergi
2-Pantainya yang cantik
3-Ramai Penduduk islam.. tak susah nak cari makan
4- ramai kata senang ja nak ke krabi tu.. terus ja.....yer ke terus ..

tapi tak nak cerita banyak sangat
sebab gambar pun tak ada..
gambar sudah hilang sbb ambik gambar guna henphone 
handphone format lain.. sedihh...
jom g krabi lagi skali..
untuk bergambar... boleh macam tu??

Kami ke sana menaiki kereta..
best.. naik kereta...tapi bila sampai sana kami sewa motor sebab nak jimat minyak
minyak thailand memang mahal..
masa di bukit kayu hitam.. mmg isi penuh sepenuhnya..
sepenuh penuhnya...

Tips pergi krabi menaiki kereta


Lenguh bontot masa ni..

teruja gila sbb dah nak sampai 
selepas macam2 yang berlaku..
Allahamdulillah sampai jugak aku kat krabi


Hanya gambar ni sahaja yang ada
bukti aku sampai Krabi
Yang Lain semua dah tak de..
sbb henpon kena format lain..
apa pun tak sempat di selamatkan
ni pun pic dari instagram aku
 @syurahomemade




Tiada ulasan:

Catat Ulasan