Halaman

Sabtu, 25 Januari 2014

Korea Pulau Nami Part 1

hahaha..
mcm malas pulak nak taip pengalaman g korea..
mungkin sbb dah lama so banyak yang dah lupa.. 
layan gambar jer la.. 
Pulau nami ni dapat wifi free tau.. best! dapat la check in kat facebook..



eehh
Ada story nak share..
aku pergi naik korea Airlines
so stewardess dia mmg org korea la..
nak jadi cerita.. aku duduk sebelah tingkap..
sebelah kami orang korea..
bila time nak breakfast stewardess datang  tanya.. 
nak makan apa.. in english.. aku langsung tak faham english dia..
aku mengomel la.. haiya.. susah la mcm ni nak mkn apa pun tak tau.. sbb dia tanya langsung tak faham..
kalau ada gambar tu senang la sikit nak tunjuk.. ni tak dak..
nasib baik akak kat depan.. so suruh dia yang jawabkan..sbb akak aku duduk line lorong tu senang sikit la dia nak pasang telinga...
so selesai bab mkn..
then masa flight dah sampai kt seoul..
aku agak orang last jugak la keluar..
alih2 stewardess tu datang tanya..
dari malaysia ker.. datang bercuti ke.. berapa hari..
mak aii tahu cakap melayu rupanya.... kiranya aku mengomel pasai dia tu dia faham la..
adehhh.... 


sampai kat airpot
terus naik bas dan bergerak ke Pulau Nami




masa pergi musim bunga dah nak habis.. nak masuk musim panas..
so tak dak la sejuk sangat... tapi pagi2 tu agak mengigil la tunggu kat jetty tu..


Jetty nak pergi Pulau Nami 

Peta pulau Nami
Mcm karipap pun ada...
Pulau namikan famous Winter Sonata..

Selesai melawat Pulau nami
Makanana Tengah hari yang disediakan di pulau Nami
Langsung tak kena tekak...
kelaparan la aku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan